elwonar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jimmy Hedberg - 5 oktober 2012 21:41

NU är det verkligen illa, har inte varit inne här på evighter och jag måste väl ta tag i det igen, har inte skissat något på sistone så har inget nytt material att lägga upp men ska ta tag i det när jag hittat lite inspiration igen (kommer och går sånt där). Men ni mina läsare skulle säkert kunna göra det lättare genom att skicka in några ideér eller eget material som kan funka som inspiration.


Ser fram emot era ideér/ Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jimmy Hedberg heter då jag och har öppnat upp denna blogg tillägnat att jag nu ska börja tatuera om allt går väl. Jag är 23 år och är intresserad av mycket speciellt av att rita och utveckla detta (har mkt kvar att lära). Mer info kommer :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ideér, önskningar & Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards