elwonar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 19:03

Ja en bild som började med ett sträck och slutade med något som man kan likna en zombie eller ett lik.

Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 18:56

Jag har verkligen skissat på men det är ju bara bra för då har man ju lite att kolla på och ta inspiration ifrån.


Första motive på den här bilden är typ ett graffiti eller nåt liknande var bara kladd från huvudet då jag satte lite saker här och där.


Andra motivet är ett hjärta med djävulshorn och svans.


Tredje motivet är eller kan lliknas som ett kors.


Fjärde motivet är en blomma som jag vet inte varför jag gjorde så många "spröt" på eller vad det kallas men ja den blev som den blev.

Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 16:06

Ännu en bild av gamla skisser. denna bild har 2 olika sorters hjärtan med tribaler, en vanlig tribal och en blomma som jag tydligen inte tyckte om.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 16:03

Ja på denna bild syns då en svamp av oidentifierad sort och två olika tribaler.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:56

Första motivet är en blomma eller växt som jag inte minns namnet på men det är blåaktig som bestå av småbolar nästan den är inte stor. Kanske ni vet vad det är för blomma.


Andra motivet är en en boll som ser ut som ett ansikte eller nåt. det mesta jag ritat på små papper är mest ritande utan tänkande.


Tredje motivet är en annan model av tribaler.


Fjärde motivet är ännu mer tribaler.


Femte motivet är ett hjärta bestående av pusselbitar.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:52

Första motivet är ett enkelt spindelnät i ena hörnet.


Andra motivet är en stor tribal skapelse.


Tredje motivet är en renkel ros med blad.


Fjärde motivet är ett hjärta som ser ut som att någon tagit ett bett och det blöder.

Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:50

En enkel bild med rosor i varje hörn med rankor som faller från dom översta hörnen ner till dom andra två rosorna.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:46

Första motivet är ett hjärta som det växer rankor ur och som är svart med taggar längst upp.


Andra motivet är en ris buske eller liknanade.


Tredje motivet är en stor tribal som man kan lägga till text i eller en bild kanske.


Fjärde motivet är är en ros med ett hjärta bakom.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Presentation


Jimmy Hedberg heter då jag och har öppnat upp denna blogg tillägnat att jag nu ska börja tatuera om allt går väl. Jag är 23 år och är intresserad av mycket speciellt av att rita och utveckla detta (har mkt kvar att lära). Mer info kommer :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ideér, önskningar & Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards