elwonar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 19:32

En skiss av en drake kränger sig runt en skalle.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 19:29

Ja här är då en bild på mitt kit alla saker syns säkert inte men fick med en hel del men finns fortfarande saker som måste köpas in för att kunna tatuera andra men det duger för att pyssla med fejk skinnet ås sånt.  

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 17:12

Ja nu har jag skissat ihop en ritning av en indian hövdins skalle med huvudbonad, halsband och sånt tycker resultatet blev ganska bra faktiskt lite finslipning om man orkar med det så blir den riktigt bra. Men det är ju en teckning som kan ge framtida ideér.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 11 augusti 2011 23:15

Denna bilden blev jag väldigt nöjd med är nog den skiss som tagit längst tid faktiskt men är inte säker. Man ser verkligen hur han tänker när han håller i rosen.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 11 augusti 2011 23:11

Borgmästaren med två olika personligheter och dom syns på ytan han reflekterar på ett sätt hur man använder sig av olika identiteter som människan gör. Ritade båda på samma del dock så påminner lite om joker :)

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 11 augusti 2011 23:07

När man satt å ritade av gamla Jack så kunde jag inte låta bli att rita en snabb skiss av oogie boogie man då han är en stor del i filmen.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 11 augusti 2011 23:04

Denna är dags färsk, jag blev sugen på att rita något så det blev han, det är en av mina favorit filmer och kommer att förbli det med. Så nu är vi upp till dagens bilder iallafall sånt som jag hittat.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 11 augusti 2011 23:00

Två band med olika blommor och utseende på själva banden, meningen är att något ska stå på banden men det är bara en layout så.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Presentation


Jimmy Hedberg heter då jag och har öppnat upp denna blogg tillägnat att jag nu ska börja tatuera om allt går väl. Jag är 23 år och är intresserad av mycket speciellt av att rita och utveckla detta (har mkt kvar att lära). Mer info kommer :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ideér, önskningar & Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards