elwonar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:41

Första motivet vet jag inte vad det är men kan vara en amulet eller liknande.


Andra motivet är Ett svart hjärta med en lite bredare linje runt om.


Tredje motivet är en svart ros med tribaler.


Fjärde och femte motivet påminner om varandra och är hjärtan som är hälften vita hälften svart med lite "tribal/tagg"  inlägg.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 15:36

Hittade en massa små bilder som jag ritat för jag vet inte hur länge sen men tänkte lägga upp dem här som jag gjort med alla andra.


Första motivet är enkla tribaler med ifyllnad i hörnen.


Andra motivet är en enkel text "HOPE".


Tredje motivet är ett hjärta med taggtråd runt sig.


Fjärde motivet är ett hjärta med svarta lågor eller liknande.

  Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 14:51

Ja blev en teckning idag ändå kunde helt enkelt inte låta bli att rita idag faktiskt :)
Ja motivet är då en skalle med olika sorters blommor.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 13 augusti 2011 12:56

Jaha nu är det ännu en ny dag med fint väder. Idag får man se hur mycket ritande det blir ska tvätta idag och städa lite, så får se hur mycket ork och energi man har kvar efter det.

Skriv gärna lite i gästboken den e tom, där kan ni skriva lite om ideér och tankar eller vad helst ni känner för.


Eller fråga mig en fråga i "fråga mig" ingen fråga är för dum och jag svarar så ärligt jag kan :)

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 22:38

En skiss med 3 rosor som har ett knogjärn framför sig och en diamant längst fram. Kan representera skönhet, styrka och rikedom men det finns många andra liknelser man kan dra genom denna bild.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 21:49

Här har jag då ritat ihop en munk med en bok och ljus. Han ser lite annorlunda ut men det är det som är meningen. Tycker den blev rätt bra :)   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 20:56

En enkel skiss av en lotus, till denna kan man lätt lägga till en kinsesisk/japansk symbol om man vill det och även ha den i mindre format eller ja man kan göra väldigt mkt med den.   Kopiera eller stjäl aldrig bilder utan att fråga. Följ copyright lagen.

Av Jimmy Hedberg - 12 augusti 2011 19:39

Jag är intresserad av vad för ideér och tankar ni har så jag lägger in det här inlägget så ni kan kommentera och gärna ge mig lite ideér på framtida skisser och teckningar. Jag vill prova på alla möjliga områden och stilar så inga ideér är onödiga.

Jag kommer även att lägga upp bilden med er som den som gav mig ideén eller ursprungsbilden :)


Hoppas på framtida tankar och ideér från er som läser min blogg :) Om ni har en bild/teckning som ni tror jag skulle rita eller göra om på något sätt så skicka den gärna till mig :)

Skicka till denna adress:

Darkelf@live.se


Tackar alla läsare :) / Jimmy H

Presentation


Jimmy Hedberg heter då jag och har öppnat upp denna blogg tillägnat att jag nu ska börja tatuera om allt går väl. Jag är 23 år och är intresserad av mycket speciellt av att rita och utveckla detta (har mkt kvar att lära). Mer info kommer :)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Ideér, önskningar & Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards